Sponsoring

Stichting De Knoevel realiseert haar activiteiten dankzij fondsenwerving en sponsoring.
De afgelopen periode kon De Knoevel rekenen op bijdragen (in natura) van haar genereuze sponsoren:

’t Hummeke in Meerssen
Visser Chocolade
Van der Valk Maastricht
Grouwels Vastgoed
Magisch Maastricht op het vrijthof
nora gronsveld
Spinningparty bunde
Duckrace Maastricht
Erik Thiemann bruidsauto’s
europarcs
Blues Maastricht
stichting cura 1

Wilt u ook bijdragen aan de Knoevel?
Stichting de Knoevel heeft de zogenaamde ANBI-status. Dat betekent dat de Knoevel een Algemeen Nut Beogende Instelling is. Hierdoor zijn donaties aan de stichting veelal fiscaal aftrekbaar. De Knoeveldagen worden om niet georganiseerd door vrijwilligers.
Als u langdurig zieke kinderen en hun gezin ook een warm hart toedraagt en wilt bijdragen aan het gedachtegoed van De Knoevel, aarzel dan niet en neem contact op met Harrie Alken (via: info@stichtingdeknoevel.nl of telefonisch: 06  46 84 41 21). We staan u graag te woord!

Knoevelparty
Elk jaar organiseert Stichting De Knoevel de Knoevelparty. Tijdens deze Knoevelparty, een gezellige bijeenkomst, treden populaire Maastrichtse artiesten om niet op voor het goede doel.

U bent meer dan welkom op de eerstvolgende Knoevelparty!