Knoeveldag van Chiara en Amy,

9 Mei 2017 was het zover.
De knoeveldag ging beginnen.
Om 6.30 ging de wekker af en Chiara en Amy riepen in koor we gaan naar Duinrell.
Om 7.00 zijn we vertrokken en zonder file en zijn we om 9.30 aangekomen.
We hadden de hele rit regen maar bij aankomst werd het droog en hebben we alleen genoten.
We kregen echt wat we verdiend hadden. Het was ons echt gegund.
Het huisje was direct beschikbaar dus even wat drinken een broodje en hup daar gingen we naar het park.
Bij binnenkomst wilden de dames gelijk ergens in dus dat hebben we gedaan.
Waterglijbanen,achtbanen die Amy niet gek genoeg konden gaan, draaimolens en en en .
Veel te veel om op te noemen.
Uiteraard met twee meiden op stap is dus ook alle leuke souvenirs winkels in.
In de avond een bezoek gebracht aan het schitterende Kiki bad waar er lekker gespeeld en gezwommen werd.

De Zaterdagochtend na een heerlijke nachtrust heerlijk gaan ontbijten in het park.
Met het ontbijt achter de kiezen rondje park gedaan waarna we de dames de eerste keer hebben meegenomen naar het strand van Scheveningen.
Bikini mee en hup de dames wilden de zee in.
Geweldig hoe ze genoten hebben van de vrijheid en geen zorgen.
Dit moment mocht van ons uren duren.
Terwijl de kids schelpen aan het zoeken zaten mama en papa aan de koffie. Daarna de kids nog een heerlijk verkoelend ijs waarna we weer terug gereden zijn naar het park.

Zondagochtend klonk vanuit de slaapkamer, Mama moeten we echt al gaan?
Het is zo fijn om samen hier te zijn.

Helaas wel aan alles komt een eind.

We hebben eerst lekker alles ingepakt, ontbijt genuttigd en natuurlijk alle attracties nog een paar keer gedaan waarna we in de loop van de middag weer veilig naar huis zijn gereden ivm school op Maandag.

Wij willen stichting De Knoevel en in het bijzonder Harrie Alken en Ron Scholberg heel erg bedanken dat zij voor ons dit weekend mogelijk hebben gemaakt.
Wij hebben genoten!

Groetjes Marianne Roland Chiara en Amy