Knoeveldag van Ryan

Mijn knoeveldag..

Ik had mij al heel erg lang verheugd op deze dag. Ik was zelfs zo vol spanning dat ik de avond van te voren slecht in slaap kwam.

Toen ik wakker werd wilde ik me meteen aankleden en gaan maar we moesten nog wachten tot half 9. Om half 9 ging de bel en toen kwamen Harrie Potter en Marian ons halen. Mijn papa, mama en Patrick waren ook mee. Net toen we de grote bus in wilden stappen kwam mijn beste vriend Leco achter de flat uit gelopen. Ik vond het sjiek dat Leco de hele dag met mij mee mocht.

We gingen naar het van der Valk hotel lekker eten. Ik had een broodje met Pasta, een klein croissantje en een pannekoek met stroop.

Toen we aan het eten waren kwam ineens een politieman binnen. Hij heette Luc.

Harrie had een overtreding gemaakt en dat kwam Luc vertellen. Ik heb erg moeten lachen met die non.

Opeens kwam er een mevrouw wat daar werkte om te vertellen dat er was ingebroken. We zijn mee naar de kamer gegaan en er was een grijs koffer gestolen. Wij moesten een meneer gaan zoeken met een blauwe pet en een grijs koffer. We gingen met Luc mee in de politie auto zoeken naar de dief.

Ook deed Luc de sirene aan en gingen we heel hard rijden. Uiteindelijk hadden we de dief gevangen en naar het politiebureau gebracht. Daar hebben we nog foto’s gemaakt en vingerafdrukken genomen.

Ik vond het vet om dit samen met Leco te doen.

Toen zijn we naar de pizzeria bij mij in de straat zelf onze pizza gaan maken. Dat was ook leuk om zelf te doen en erna ook zelf je pizza op te eten. We kregen van Harrie een sjiek schort van de knoevel.

Erna ging ik weer met het busje verder rijden en stopte we bij de dj Academy. Daar mocht ik samen gaan draaien met Dj Rob en Dj Marco van de shakin dj’s. Leco en ik mochten op alle knopjes duwen. Dat was echt vet cool. Dat wilde ik echt al heel lang doen.

Toen we klaar waren met dj-en gingen we naar buiten en daar stonden 2 hele coole rode sportwagens klaar. We kregen een pet van de knoevel van Harrie en ik mocht in een auto zitten en Leco mocht in de andere zitten. We zijn even bij een tankstation gestopt en mochten snoepjes uitkiezen

Onderweg toen we stil stonden bij het stoplicht waren we snoepjes aan het overgooien in de auto’s. Na het rijden met de sportwagens zijn we even gaan spelen bij de dwaze herder.

Ook zijn we nog wat gaan drinken bij de enci achterin en daar heeft Harrie het koffer verloot. Heb samen met Leco de spulletjes verdeeld.

Erna zijn we met het busje naar Valkenburg gereden. Toen we aankwamen bij het restaurant waren er heel veel mensen.

Opa Oma Peter Stephanie Danley en de papa mama en broertje van Leco. Was echt een verrassing dat iedereen daar was. Het eten was lekker en hebben we nog even gespeeld op de trampoline. Ik heb echt een super coole dag gehad die ik nooit meer zal vergeten.

Dankjewel voor deze sjieke dag.

DIKKE KNOEVEL VAAN RYAN

knoeveldag van Jamie.